Friday, January 9, 2009

Thanksgiving in Indianapolis - Dia de Acao de Gracas

Esse ano o Kuba foi passar o dia de acao de gracas com a mae e a avo dele, que estavam visitando os EUA, na casa do tio dele em Indianapolis. Como o Kuba pode trabalhar em casa (veja as fotos abaixo) ele aproveitou e passou 10 dias la. Como eu nao tenho esse luxo no meu emprego, eu fiquei em Sacramento. Esse ano eu passei o dia de acao de gracas no cinema. Assisti dois filmes bons e depois fui pra casa dos Kuiken jogar Mario Kart (e eu fui pessima!! Minha desculpa: fazem quase 10 anos que eu nao jogo esse jogo).

This year since Kuba's mom and grandma were in Indianapolis at his uncle Marek's house, Kuba decided to go there for Thanksgiving. Fortunately for him, he can work from home (see previous post) and was able to stay there for 10 days. I don't have such privilege and I could not take that many days off of work so I stayed home. I spent thanksgiving at the movie theaters this year. I watched "4 Christmases" and "Australia" and it was pretty good. Later, thanks to Eric and Elise, I played Mario Kart on their Wii (and sucked badly! It's been 10 years!!!) and played "tennis" with Sam. :)

O Kuba e o tio Marek preparando o peru pro dia de acao de gracas
Kuba and Marek preparing Thanksgiving dinner

Mae e filha - Kasia (prima do Kuba) e Jadzia (a tia, mulher do Marek)
Mother and Daughter - Kasia (Kuba's cousin) and Jadzia (his aunt)
Kasia (prima, cousin), Jadzia (tia, aunt), Babcia Stasia (Avo - grandma), Alicjia (mae, mom) and KubaKasia e Kuba

No comments: