Wednesday, January 14, 2009

Christmas party

Mais um ano se passou e mais uma vez (3a vez) eu passei o natal aqui em Sacramento na casa dos Pfaff's. Todos os anos eles tem uma festa na casa deles e chamam todos os vizinhos e os amigos... E esse ano nao foi diferente. Na foto: Eric, Craig (o filho), Sebastian, Lindsay (namorada do Sebastian) e o Kuba.

One more year has gone by and for the 3rd time I spent Christmas away from my family and stayed in Sacramento at the Pfaff's house. Every year they have an "open-house" Christmas party and they invite all the neighbors and friends to come. It was not different this time.. In the picture: Eric, Craig (their son), Sebastian and his girlfriend Lindsay and Kuba.

Lindsay and Sebastian

Seba, Me, Jake and Eric



ahhhhhhhhh
Terry and Mark (Filho da Denise / Denise's son)

Denise (filha) e Elise (esposa do Eric)
Mark e Craig

Denise e Mark

Acho que o Mark gostou muito de mim.. ele ficava o tempo todo no meu pe e se eu ia pro meu quarto ele logo queria subir as escadas..

I think Mark really liked me. He wanted to stay next to me the entire time and if I was upstairs he wanted to climb the stairs..
Abrindo os presentes no dia 25
Opening presents on Christmas day


Mark

No comments: