Saturday, March 28, 2009

Aniversario - My bday party

Eu decidi que pra festejar o meu aniversario eu ia convidar os amigos mais proximos pra tomar cerveja e comer pizza. Pizza feita em casa! O nosso amigo Eric veio pra ajudar e acabou sendo o chef. Nos preparamos todos os ingredientes e o Eric esticou a massa e montou as pizzas. Hmmm..

To celebrate my bday I decided to invite my close friends to drink beer and eat pizza. Homemade pizza that is. Our friend Eric came here to help and he ended up becoming the chef for the night. We prepared all the ingredients and Eric stretched the dough and placed the ingredients on the pizza. Hmmm....

Elise e Sebastian
Marcin (ooops!) Regia, Yoli e eu

Regia, Yoli, Carolina and I

O meu copo de vinho "Aniversariante" com cerveja! hehe

My pimp wine cup with beer!

Lindsay, Sebastian, Nick, Eu, Yoli, Regia and Andy


Hey Sebastian is on my lap!! ;) -- O Sebastian no meu colo!!
Amanda, Nick, Sebastian, Eu, Yoli, Regia, Andy e Carolina
Seba and Lindsay

Kubus e o Bruno

O Seba eh sortudo...

Lucky Sebastian! hehe

Lucky Andy... e o Andy tambem...

Bruno, Kuba, Marcin and Mauricio - thinking hard...



O Eric e a Elise me deram "bindings" pra minha snowboard de aniversario. O Nick instalou-os pra mim no mesmo dia.

Eric and Elise gave me new bindings for my snowboard (THANKS!). Nick installed them for me on the same day.


No comments: