Saturday, March 28, 2009

24 and counting...


Obrigado a todos pelos parabens! - Mas no ano que vem, me liga!! Nada de mensagem de texto ou facebook ou orkut. Telefone ou email!! Como todos os anos, esse ano meu aniversario nao foi facil. E dificil ficar longe da familia em datas como essa. Enfim.. nao foi tao ruim assim. Nem valeu chorar por 3 dias seguidos heheh.. E gracas ao meu amigo Andy, eu ate tive um bolo de aniversario. Alias, 3! :)

I'd like to thank everyone for the birthday wishes (but next year, give me a call! No text messages, no facebook, no orkut. Just plain old telephone! or email!). This year, like pretty much every year, it was very hard for me to be away from my family on that day. But looking back on it, it was not worth crying for 3 days straight. Thanks to my coworkers and my friend Andy, I had 3 cakes for my bday :)

O Andy me chama de Manzana.. heheh


No comments: