Tuesday, June 17, 2008

Portland day 3

Perto da universidade de PortlandNa universidade

Powell Books... a one city block book store. They also sell old and used books.
Um quarteirao inteiro de livros na livraria Powell. Livros velhos e usados tambem.


Any similarities are mere coincidence.
Gente, nao se parece com o Marido da filha dos Pfaff?
Alguem me explica essa escultura?
Someone please explain to me what that is..
Art museum

Portlandia sculpture
A segunda maior escultura de cobre dos EUA (a primeira eh a estatua da liberdade)
The second largest copper statue in the USA (the largest is the Statue of Liberty)

city hall

I can be very very grumpy sometimes.... for no reason (I blame my dad for that)
As vezes eu fico de mal humor... sem motivo (o meu pai eh quem sabe!)
Japanese Tea Garden at the Washington Park - Jardim Japones no Parque Washington




How can you take me seriously, right?
Da pra me levar a serio?

Jake's flower picture
Rose garden - 8,000+ roses!! 500 different kinds.
O Jardim de Rosas - 8000 rosas em 500 variedades.
Naty's flower picture

Mount Hood and view of Portland from Washington Park
No Parque Washington essa eh a vista de Portland que se tem. Com o Mount Hood no fundo.
De volta pra casa...
o sistema de transporte publico de Portland eh muito bom. Da pra ir pra todo lugar de trem ou onibus.
Going back home...
Portland's public transportation is really good. We went almost everywhere by train or by bus.

No comments: