Thursday, December 7, 2006

A geladeira ---- The refrigerator

Ultimamente nao da tempo de colocar fotos. Tenho estudado muitooooo e nao vejo a hora de acabar as aulas. E aqui ta muito frio!!!! Outro dia eu entrei dentro da geladeira pra pegar alguma coisa (eu trabalho num restaurante onde tem umas "geladeiras" enormes.. a "walk-in geladeira") e pensei que estava mais agradavel dentro da geladeira do que do lado de fora. Voce ja pensou nisso? Acho que acabei de fazer a minha frase:
"Se... estar dentro da geladeira eh melhor do que estar do lado de fora, esta na hora de ir pra casa" Faltam 2 semanas!!

OBS: Sera que escrever "Vinicius the Moraes" num trabalho eh uma indicacao de que eu estou muito cansada??????


Lately I don't have time to post pictures. I have been studying a lot and I really can't wait for the semester to be over. And it is soooooo cold!! The other day I went into the refrigerator to get something (I work in a restaurant. We have huge friges! A walk-in refrigerator) and I noticed that it was warmer and more comfortable inside the frige than outside. Have you thought about that? I think I just made my own quote:
"When it is better to stay inside the refrigerator than outside, it is time to go home" Only 2 weeks left....

No comments: