Sunday, October 23, 2005


So cafe mesmo pra me manter acordada. Ultimamente tenho tido problemas tentando prestar atencao nas aulas, o sono vem e eu nao consigo ficar acordada (ou prestar atencao) e quando vejo ja perdi 3 minutos de informacao! Nao sei o que acontece comigo. Na sexta feira passada nem cafe me manteve acordada, eu tive mesmo eh que jogar agua no meu rosto no meio da aula... O motivo de tanto cansaco eu nao sei, acho que so estudos mesmo. Essa semana que passou eu estudei tanto pra minha prova de microbiologia e eu acho que eu fui bem. Notas abaixo de 9,5 vao me deixar decepcionada!! (que nerd!!). Enfim... Essa semana mais umas provas... trabalho sabado. E domingo tambem. AI AI AI...

Only coffee keeps me awake lately. I am not sure what has been happening to be, but lately I get so tired in class, i cannot keep myself awake and when I see I already lost 3 minutes of really important information. This last Friday not even coffee was enough to keep me awake, i had to splash my face with water in the middle of the class. This past week I studied so hard for my microbiology exam that if I get a grade worse than 95% I will be really disapointed. Anyway... one more week coming, more tests, work on Saturday and likely Sunday as well...

No comments: